Seven Seas
Seven Seas

منتدى يهتم بأهتمامات الشباب والأسرة الشرقية

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» البحر يعاااالج الأكتئاب
السبت فبراير 15, 2014 2:45 am من طرف Dr mohamed Zeweil Magdy

» لمـــــــاذا
الثلاثاء أبريل 02, 2013 12:09 pm من طرف alshimaa

» *على اسم مصر*
السبت مايو 21, 2011 11:17 pm من طرف عروسة البحر

» العصفور الذى ابكى الملايين !!!
السبت مايو 21, 2011 10:32 pm من طرف عروسة البحر

» احمد المسلمانى
الخميس مايو 05, 2011 3:27 am من طرف nary

» قصة حب وكذبة العمر
الأربعاء مارس 09, 2011 2:12 am من طرف nary

» English proverbs
الإثنين مارس 07, 2011 2:53 am من طرف nary

» أسهل "100" جملة "إنجليزية" مترجمه بالعربيه !!
الإثنين مارس 07, 2011 2:48 am من طرف nary

» كلمات انجليزيه خطيرة احذروهاااااااااااااااا
الإثنين مارس 07, 2011 2:33 am من طرف nary

التبادل الاعلاني

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

برنامج يزيد من مشاركتك بالمنتدي الي 1000 صفحة دون ان تفتح صفحة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
تحيه طيبه وبعد

انا جايبلكم النهارده برنامج
و
تلحق وللا ما تلحق برنامج يزيد عدد مشاركاتك من واحد الى مئه

---------------------




برنامج يزيد من مشاركاتك بالمنتدى الى 1000مشاركه دون ان تفتح صفحه

هذا البرنامج مفيد جدا في حالات النوم الكثير

هذا البرنامج نادر جدا وقيم,,, وهو من برمجه عربيه

اتمنى من جميع أعضاء المنتدى

المشاركة والانتباه

نبدأ بشرح البرنامج

الخطوة الأولى:

شارك اخوانك في المنتدى ,,والردعلى مواضيعهم وابدئ

رأيك بصراحة دون تجريح

الخطوة الثانية:

اكسب الاصدقاء في المنتدى بالحب والاحترام

الخطوة الثالثة:

خليك دائما انت القدوة الحسنة في المنتدى

الخطوة الرابعة:

احترم كل حرف كتب من قبل الاعضاء

الخطوة الخامسة:

حاول أن تكسب ثقة واحترام الأعضاء

لك من خلال النقاش المفتوح

هكذا تزيد من رصيدك 1000% في المنتدى بالحب

والاحترام,, وحب الآخرين لك
يا رب يعجبكم البرنامج
و
تحياتي لكم

Dr mohamed Zeweil Magdy


عضو مميز
عضو مميز
هو انا مقصر ف الرد او احترام الاعضاء بالعكس انا بحب كل اللى ف المنتدى والله اعلم اذا كانت مواضيعى عاجباكوا ولا لأ وعملت موضوع صداقة ونجح بعض الشئ يعنى وجبت اعضاء جديدة بس انا بدور عالمواضيع وبشترك ف منتديات تانية حتى ارتقى بالمنتدى دة وبشكرك يا سندريللا المنتدى وارجو ردك عليا مش انتى لوحدك لا كل اللى بيتواجدوا

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
0انا مش قصدت ان في حد من كل الاعضاء مش انت بس اللي مقصر بالعكس انا عارفة ان كلكم بتشاركوا في المنتدي وكلكم بتكتبوا مواضيع جميلة جدا وانا بحب اقرا كل مواضع اي حد من الاعضاء كتبه
وكمان عارفة ان كل اللي في المنتدي اصدقاء كويسين جدا وكلهم بيحترموا بعض
وانا عن نفسي بحب المنتدي ده موت وبحب كل الاعضاء
انا بس كتبته علشان نزود صداقتنا اكتر واكتر وتفاعلنا في المنتدي
واقصد ب 1000 صفحة دي انك مع كتر مشاركتك في المنتدي وطريقة الاسلوب في المواضيع في المنتدي تزيد صداقتك بين الاعضاء
وبجد انا اسفة لو كان موضوعي ده زعلك اوي كده انا ممكن احذفه عادي بجد انت او اي حد شايف انه مش حلو يقولي من غير زعل وهحذفه
عادي بجد انا بحبكم كلكم ومش هزعل

Dr mohamed Zeweil Magdy


عضو مميز
عضو مميز
والله مازعلتش خالص وماتحذفيهوش دة عجابنى اوى والله بس انا بقول كدة عشان ابعد عنى اى تقصير انا مشترك ف منتديات يامة بحب دة اكتر واحد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى