Seven Seas
Seven Seas

منتدى يهتم بأهتمامات الشباب والأسرة الشرقية

بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» البحر يعاااالج الأكتئاب
السبت فبراير 15, 2014 2:45 am من طرف Dr mohamed Zeweil Magdy

» لمـــــــاذا
الثلاثاء أبريل 02, 2013 12:09 pm من طرف alshimaa

» *على اسم مصر*
السبت مايو 21, 2011 11:17 pm من طرف عروسة البحر

» العصفور الذى ابكى الملايين !!!
السبت مايو 21, 2011 10:32 pm من طرف عروسة البحر

» احمد المسلمانى
الخميس مايو 05, 2011 3:27 am من طرف nary

» قصة حب وكذبة العمر
الأربعاء مارس 09, 2011 2:12 am من طرف nary

» English proverbs
الإثنين مارس 07, 2011 2:53 am من طرف nary

» أسهل "100" جملة "إنجليزية" مترجمه بالعربيه !!
الإثنين مارس 07, 2011 2:48 am من طرف nary

» كلمات انجليزيه خطيرة احذروهاااااااااااااااا
الإثنين مارس 07, 2011 2:33 am من طرف nary

التبادل الاعلاني

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

من تكون انت ؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1 من تكون انت ؟؟ في الخميس سبتمبر 10, 2009 3:48 pm

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
--------------------------------------------------------------------------------

عبـــــــــر عن نفسكِ


من تكونِ أنت

ماهيا مشكلتكِ فى الحيااة

ماهى ظروفك

بس بصرااحهِ

تحياتى لكمِ

2 رد: من تكون انت ؟؟ في السبت سبتمبر 12, 2009 3:59 pm

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
انا انسانة بسيطة اراد الله لها الحياة لكي تنعم بما فيها وانا بحب كل الناس لكي يحبونني ولا اعرف الكره واحب ان اجعل مما حولي مبسوطين ومش بحب ازعل مني حد لاني مش بعرف انام وحد زعلان مني وبحب عائلتي جدا وبحب ان اكون انطوائية واحب الجلوس في اكثر الايام بمفردي بحب الهدوء والموسيقي الهادية وبحب كل اصدقائي جدا واكثر انسانة قريبة لي هي اختي ومشكلتي في الحياة هي اني بخاف جدا ان حد يطلب مني شيء ولا اقدر علي عمله بس بحاول علي قد ما اقدر ان اعمل كل ما في وسعي لكي البي طلبه حتي لايزعل مني وفي بعض الاحيان احس بانني ضعيفة بسبب انني ساعات لااجد حل لمشكلة لي ولا استطيع التفكير ومن طبيعتي مش بعرف انام ولا افكر ولا اركز في شيء واحد من عائلتي او اصدقائي عندهم ضيق او ظروف صعبة بحاول اني احلهم معاهم
ومن الناحية العاطفية نفسي الاقي الانسان اللي في بالي يكون يعرف ربنا كويس ويخاف عليا ويحترمني كثيرا ويحترم اهلي وان ياخذ راي في اي مشكلة له وان نتعاون مع بعض ويحبني مثل ما انا بحبه ولايكدب عليا ابدا ويكون بيحب الهدوء ويكون رومانسي مثلي وان يكون لي شخصية قوية من باقي الناس
وفي الاخر اتمني ان اخلص الكلية واكون مهندسة شطرة وناجحة في عملي لكي ابسط ما حولي واكون ناجحة في نظرهم ولا يحسوامن ناحيتي بالضعف والانكسار
وفي النهاية اتمني ان اكون صديقة خفيفة علي قلبكم في المنتدي واكون عند حسن ظنكم بي دائما وان تحبوني مثل ما انا بحبكم لانكم بجد احلي اصدقاء

3 رد: من تكون انت ؟؟ في الإثنين سبتمبر 14, 2009 9:42 am

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
هو فعلا كل واحد مننا صعب عليه يسال نفسه من انا بمعني عايز ايه من الدنيا وانا خلقت ليه
هل كل شيء حولي بحبه ولا لا
يلا ياجماعة انا عايزاكم تشاركوني موضوعي
واتمني ان اعرف رايكم

4 رد: من تكون انت ؟؟ في السبت سبتمبر 26, 2009 2:34 am

cinderella


عضو مميز
عضو مميز
يلا ياجماعة انا عايزةو اعرف ايه رايكم في الموضوع ده
وياريت كل واحد يقول مين هو بمعني شايف نفسه ازاي
يلا كلكم اشتركوا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى